Google Plus Twitter Facebook
oyun oyna

Top eleven oyna

Oyna
Top eleven oyna

PUAN :

OYNANMA : 764


Eylül ayının ilk haftasının bittiği şu günlerde moralimizi milli futbol maçları ile yükseltmeye çalışıyoruz. Delioyun.org oyun günlüğü olarak gündemin oyunlarını takip ettiğimiz için futbol oyunlarından en sevilenlerden birisi olan Top Eleven oyununu yayımlamaya karar verdik.
Bu oyun aslında şu günlerde oyun salonlarının lider oyunu Pes(Pro Evolution Soccer)’in temelini oluşturuyor. Not olarak oyunu oynamak için sizden sosyal paylaşım sitelerinden üyelik isteyebilir.

Kategoriler : Futbol Oyunları
Oyun Etiketleri :


YORUMLAR

  1. yusuf diyor ki:

    çok iyi olabilir

  2. poıjm diyor ki:

    gjthdc

  3. pelin diyor ki:

    nasıl oynanıtor

  4. yusuf diyor ki:

    açılmıyo

  5. soner diyor ki:

    çok güzel 1 oyun beyler

  6. cansın diyor ki:

    açılması çok uzun

  7. onur diyor ki:

    bu oyun facedede var

  8. samet diyor ki:

    açılmıyooooooooooooooo

  9. samet diyor ki:

    neden çobuk açılmıyor

  10. ahmet diyor ki:

    nasıl oynanırki

  11. trter diyor ki:

    gdrtge

  12. emre alayurt diyor ki:

    çok bekliyoruz 10 puan

  13. yasin diyor ki:

    bende açılmıyo yardımıcı olsanız

  14. anıl diyor ki:

    açılmıyo

  15. halil diyor ki:

    zaman ne zaman dolacak

  16. batuhan bülbül diyor ki:

    üyelimi

  17. ubeyde diyor ki:

    çok güzel

  18. halil diyor ki:

    açılmıyorr bu

  19. mehmet diyor ki:

    hepiniz bunumu oynuyonuz :Ç

  20. semih diyor ki:

    soyun açılmıyo

  21. efekan diyor ki:

    8saat bekliyosun

  22. marazali diyor ki:

    ya açılmıyo yav sikerima

  23. AYŞE NURSEL diyor ki:

    açik konişim ki daha oyunu oynamadım zaten ben ilk oyunun yorumuna bakarım öyle oynarım zaten şimdi oyunu oynicam kesin GÜZELLLLLLLLL A BİRDE KIRMIZI TOP YAZIN OYUNU OYNAYIN DERSİNİZ Kİ nazar deymesin İİİŞŞŞAALLAAHHH

  24. CEREN diyor ki:

    ÇOK KOTÜ B O K GİBİ HATTA SİK

Yorum Yapın

YENİ OYUNLAR